خرید عمده از مفید بازار

ثبت نام همکار

فروشگاه حضوری یا مجازی در مقیاس های کوچک یا بزرگ

اگر فروشگاه حضوری دارید و یا بصورت مجازی در مقیاس های کوچک یا بزرگ فعالیت میکنید و تمایل به خرید عمده از سایت دارید، برای مشاهده قیمت های همکاری، در سایت ثبت نام کنید و با شماره ادمین فروشگاه ( 09367119611 ) تماس بگیرید و اگر قبلا در سایت ثبت نام نموده اید، صرفا با ادمین فروشگاه تماس بگیرید. کارشناسان ما پس از بررسی اطلاعات شما، پنل قیمت همکار را برای شما فعال نموده و شما میتوانید اقدام به خرید عمده نمایید.

 

« حداقل مبلغ هر فاکتور برای خرید عمده »

روش اول:

حداقل مبلغ فاکتور 7 میلیون تومان با هر تعداد و تنوع محصول

روش دوم:

حداقل مبلغ فاکتور 2 میلیون تومان برای یک نوع محصول ( هر نوع محصول در سایت بصورت جداگانه نمایش داده می شود )

برای هر نوع محصول اضافی 500 هزار تومان به حداقل خرید فاکتور اضافه می شود

(یعنی اگر شما 4 نوع محصول از سایت انتخاب کردید ، درصورتی سفارش شما عمده محاسبه می شود که فاکتور شما حداقل 4/500/000 تومان باشد.

 

 

« نکات قابل توجه »

1_ با توجه به نوسان زیاد قیمت ها ، امکان تغییر قیمت نسبت به مواردی که در سایت ثبت شده وجود دارد، (بسیار کم احتمال داره، البته این موارد را قبل از ارسال با شما هماهنگ میکنیم)

2_ با توجه به سود بسیار پایین ما در فروش عمده، امکان مرجوع محصول وجود ندارد ( به هر دلیل از جمله کیفیت و کسری و خرابی و فروش نرفتن و…)، لذا خواهشمندیم قبل از خرید به تمام شرایط از جمله توان فروش، فصل، تداوم نمایشگاهتان، ، ماندگاری و امکان خراب شدن محصول و … خوب توجه کرده و بعد اقدام به خرید نمایید.

3_ توجه فرمایید که فروش عمده ما بصورت نقد می باشد و متاسفانه امکان فروش بصورت چک و نسیه نداریم.

4_ قابل ذکر است با توجه به فراهم نبودن شرایط هماهنگی و ارسال به سایر استان ها، فروش عمده فقط برای استان تهران امکانپذیر است، بعضی همکاران از استانهای دیگر با نظر خودشان از بستگان و آشنایان ساکن تهران خود جهت دریافت سفارش از فروشگاه کمک میگیرند، در اینصورت ما در خدمتتان هستیم.

5_ تحویل محصولات به 2 روش می باشد

الف_ تحویل درب فروشگاه یا منزل خریدار:

تحویل درب فروشگاه مفید بازار:همکاران عزیز می بایست نسبت به بررسی تعدادی و کیفیت محصول مطمئن شده و تحویل بگیرند، توجه فرمایید تحویل از پیک فروشگاه به منزله تحویل کامل و سالم بوده و از آن به بعد مسئولیت کیفیت و تعداد محصول با خریدار است.

ب_ تحویل در فروشگاه مفید بازار:

همکاران عزیز می بایست نسبت به بررسی تعدادی و کیفیت محصول مطمئن شده و بعد اقدام به خروج محصول از فروشگاه نمایند و خروج محصول از فروشگاه مفید بازار به منزله تایید تعداد و کیفیت محصولات می باشد. لذا همکارانی که جهت دریافت محصول، خودشان از پیک و اسنپ و… استفاده میکنند، توجه داشته باشند که تحویل به پیک و اسنپ و… به منزله تحویل به خود شما بوده و مسئولیت حمل و کیفیت و تعداد محصول با خریدار است.

 

 

« رویه فروش به قیمت عمده »

1_ قیمت همکاری محصولات را در سایت مشاهده نمایید. ( با توجه به توضیحات بالا، قیمت همکاری برای شما نمایش داده خواهد شد)

2_ سفارش خود را بصورت کامل از نظر تعداد و نام( طبق نام مندرج در سایت) در ایتا برای شماره ادمین فروشگاه ( 09367119611 ) بصورت تایپ شده ارسال نمایید.

3_ همکاران ما با توجه به موجودی انبار اقدام به صدور پیش فاکتور و ارسال در ایتا می نمایند.

4_ مبلغ و تعداد مندرج در پیش فاکتور را مشاهده و بررسی نمایید.

4_ در صورت تایید، طی 6 ساعت واریز نمایید و فیش واریز را در ایتا ارسال نمایید.

5_ بعد از تایید حسابداری در ایتا، نسبت به مراجعه جهت دریافت محصولات به آدرس فروشگاه اقدام نمایید و یا نسبت به هماهنگی با اسنپ اقدام نمایید.

در صورت ارسال توسط پیک فروشگاه، هزینه ارسال تمامی فاکتورهای عمده به شهر تهران طبق اسنپ می باشد.

 

ضمن عرض ارادت و خداقوت به همه همکاران

از آشنایی با شما خشنود خواهیم شد

امیدواریم با ارایه خدمات مناسب، بتوانیم در بهبود سبک زندگی قدمی مفید برداریم